Grupa PZU planuje przetarg na wybór agencji, która będzie obsługiwać PZU w pełnym zakresie działań performance marketingu (zakup mediów: SEM, afiliacja; prowadzenie kampanii leadowych, tworzenie kreacji i dedykowanych LP).
Przetarg poprzedzi proces RFI (zapytanie o informację). Zainteresowane uczestnictwem w procesie RFI firmy powinny przesłać zgłoszenie na adres: RFI_marketing@pzu.pl do 5 lutego 2017 r. włącznie.
Zgłoszenie musi zawierać nazwę firmy, dane teleadresowe oraz dane osoby kontaktowej. W temacie wiadomości koniecznie należy wpisać: „RFI agencja performance”.
W postępowaniach prowadzonych przez Grupę PZU nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/grupa-pzu-planuje-przetarg-na-performance-marketing